تشک رویا

بررسی کیفیت تشک رویا

خوابکو
بدون دیدگاه

تشک رویا یکی از برند های مطرح ایرانی در زمینه تولید تشک می باشد. که در میان مشتریان شناخته شده است. اما در ماه های اخیر کیفیت محصولات این برند به شدت دچار افت شده است در مقاله پیش رو با توجه به نظرات مشتریان به شرح و توضیح موارد افت و عدم کیفیت تشک رویا خواهیم پرداخت.

اسفنج تشک رویا

در نظر سنجی مطرح شده توسط مشتریان در سایت بارها مطرح شده است که اسفنج تشک رویا بعد از خرید و باز کردن پک تشک بوی نامطبوعی داشته که با بوی نویی تشک فرق دارد و حتی بعد از چند روز بیرون گذاشتن تشک در هوای آزاد این بو از بین نرفته است همین امر بر کیفیت خواب تاثیر و خواب راحت شبانه را مختل خواهد کرد. تعدد گزارشات از تشک های مختلف رویا حاکی از افت در کیفیت اسفنج تشک بوده است.

کیفیت اسفنج تشک رویا در بازه زمانی کوتاهی بعد از استفاده به شدت افت پیدا می کند و گود می شود. این مساله برای افرادی که از وزن بالایی برخوردار هستند دردسر ساز خواهد بود اکثر مشتریان از گود شدن سطح تشک و ایجاد ناهمواری در سطح تشک ابراز عدم رضایت داشته اند. کمردرد های ناشی از ناهمواری سطح علاوه بر صدمات جسمانی هزینه های سنگین پزشکی را بر مشتریان تحمیل خواهد نمود.که تبعات پیگیری تعمیر و تعویض تشک از خدمات پس ار فروش رویا زمان گیر و با صرف هزینه خواهد بود.

قیمت تشک رویا

به عنوان مثال تشک های فنرمتصل رویا که در میان تشک های رویا از قیمت مناسب تری برخوردار است در مدل های بونل ۴ و بونل ۵ با قیمت مناسب به علت چگالی پایین اسفنج برای افراد با وزن بالا مناسب نمی باشد.

رنگ تشک رویا

تشک رویا در طیف رنگی محدود تولید و روانه بازار می شود در نتیجه تمام سلایق را پوشش نمی دهد. بسیاری از مشتریان معتقد هستند تنوع رنگ خصوصا در مدل های مربوط به کودکان و نوجوانان گزینه های بیشتری برای انتخاب را در اختیار آنها قرار خواهد داد رنگ سفید تشک رویا الزام استفاده از محافظ تشک به منظور جلوگیری از کثیف شدن سطح تشک را بیشتر خواهد نمود. در حالی که در تشک های برند های مطرح ایرانی با طراحی بروز تنوع رنگ تشک لحاظ شده است.

عدم تنوع در تولید تشک کودک و نوجوان رویا

برند رویا در تولید تشک در سایز کودک و نوجوان از تشک فنر متصل اقدام به تولید تشک در ابعاد ۷۰ در ۱۳۰ سانتیمتر و ۸۰ در ۱۸۰ سانتیمتر نموده است در حالی که برند های مطرح ایرانی در تمام مدل های خود امکان تولید تشک در ابعاد کودک و نوجوان را لحاظ نموده اند.

وزن تشک رویا

تشک رویا  در تشک های اولترا پلاس و تشک مدیکال پلاس دارای وزن بالایی می باشد و همین امر امکان جابجایی آن را مشکل روبرو می سازد. مشتریانی که از تشک های فوق الذکر استفاده می نمایند در پشت ورو کردن تشک و گردش تشک در زاویه ۱۸۰ درجه به منظور افزایش طول عمر آن با مشکل روبرو هستند.

حذف امتیارات برخی مدل های تشک رویا

تشک اولترا ۲ رویا در ابتدای تولید دارای پد مموری فوم در سطح تشک بود که در تولیدات اخیر رویا حذف شده است و عدم وجود تغییرات روز کالای خواب همچون مموری فوم هوشمند و فوم لاتکس در تولید تشک های رویا در مقایسه با سایر برندهای مطرح  از امتیازات منفی این برند در میان مشتریان است.

تغییر نام تشک رویا

تشک رویا در سال های متمادی اقدام به تغییر در نام تشک های خود نموده است بنابراین افرادی که در سال های گذشته اقدام به خرید تشک از برند رویا نموده اند و در حال حاضر قصد خرید همان تشک را داشته باشند دچار سردرگمی در یافتن نام جدید تشک خواهند شد. به عنوان مثال اگر شخصی در گذشته تشک سوپر آرام رویا رو انتخاب و خرید نموده است برای یافتن نام جدید آن باید با صرف وقت و جستجو در سایت های مختلف به نام جدید تشک دسترسی یابد.

طراحی تشک رویا

برند های ایرانی در زمینه تولید تشک به منظور رقابت با تولیدات مشابه خارجی در تلاش هستند طراحی مدل های مختلف تشک را با تغییرات روز جهانی هماهنگ نمایند این امر در بسیاری از برند های ایرانی رعایت شده است اما برند رویا در مدل های مختلف از طراحی ساده و متحد الشکلی برخوردار است و تنوع در طراحی در تولیدات آن به چشم نمی خورد.

منبع: خوابکو

 

تشک سفارشی رویا

تهیه تشک های سفارشی رویا درابعاد انتخابی مشتریان از برند رویا پرهزینه و از مدلهای خاصی امکان پذیر می باشد به عنوان مثال تهیه تشک های سفارشی رویا از مدل تشک بونل رویا امکان پذیر است تشک بونل رویا تشک فنر متصل می باشد و برای همه گروه های سنی با شرایط جسمانی مختلف و عادات های خواب مختلف مناسب نیست و همین امر باعث می شود افرادی که از بیماری های ستون مهره رنج می برند امکان تهیه تشک به صورت سفارشی از برند رویا را نداشته باشند . قیمت تشک سفارشی رویا قیمت مصوب و بدون تخفیف تشک به همراه ۲۰ درصد اضافه به منظور تولید سفارشی آن می باشد در حالی که در سایر برند ها قیمت مصوب بدون درصد اضافه برای تولید تشک سفارشی در نظر گرفته می شود. ابعاد تشک در تولید تشک سفارشی رویا هر ۱۰ سانتیمتر تغییر می کند به طوری که در صورت سفارش تشک در ابعاد ۱۵۴ در ۲۰۰ سانتیمتر ساخت تشک به صورت ۱۵۰ در ۲۰۰ سانتیمتر امکان پذیر می باشد در سایر برندها امکان تهیه در ابعاد دقیق مشتری از مدل های مختلف امکان پذیر می باشد.

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1