کالای خواب برای جهیزیه

انواع کالای خواب برای جهیزیه عروس

خوابکو
بدون دیدگاه

کالای خواب

فروشگاه اینترنتی خوابکو با سابقه طولانی در زمینه فروش کالای خواب در تلاش است با حذف واسطه ها تمام محصولات خود را برای مشتریانی که از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش نمایند با قیمت ویژه و استثنایی با تخفیف ارائه نماید. این تخفیفات باعث می شود افرادی که قصد خرید عمده دارند یا در شرف ازدواج و تهیه جهیزیه هستند با صرف مبلغ مشخص قدرت خریدی بیشتری داشته باشند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی فروشگاه خوابکو www.khabco.com مراجعه نمایید یا برای استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان فروش کارآزموده با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

امروزه کالای خواب در مدل ها و انواع مختلف تهیه و روانه بازار شده است کالای خواب شامل تشک، بالش، پتو، روتختی، و….می شود. تنوع در رنگ ، جنس ، مدل، و برند باعث می شود تمام سلایق به طور کامل تحت پوشش قرار گیرد.

مزایای تشک های تولید شده با فناوری روز دنیا

  1. تهیه این تشک ها در ابعاد و اندازه های استاندارد با تنوع در رنگ آنها را به گزینه مناسب برای استفاده تبدیل می کند.
  2. استفاده از اطلاعات روز پزشکی علاوه بر راحتی این تشک ها آنها را به محصولاتی برای درمان برخی از بیماری های ستون فقرات بدل کرده است.
  3. استفاده از مموری فوم و لاتکس در برخی از تشک ها با قدرت فرم پذیری و برگشت پذیری فوق العاده در نوع مموری فوم با ایجاد گرما و در نوع لاتکس با ایجاد خنک کنندگی مناسب برای استفاده در تابستان و زمستان می باشد.
  4. برخلاف گذشته که پهن کردن و جمع کردن تشک ها با سختی همراه بود و سنگینی تشک ها باعث کمردرد می شد و جای نامتعارف را اشغال می نمود به علت استفاده از تختخواب و ثبات مکانی از کمردرد و دردهای مزمن عضلانی جلوگیری خواهد کرد.

انواع کالای خواب

تختخواب

اولین گام در تهیه جهیزیه برای اتاق خواب انتخاب تختخواب مناسب متناسب با فضای اتاق خواب می باشد. به علت زندگی آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضای داخلی تلاش برای تهیه تختخواب با ابعاد کوچک و کمجا در عین حال استاندارد تولید کنندگان کالای خواب را برآن داشت تا به طراحی تختخواب کلاسیک، ساده، شیک ، سبک بپردازند. باکس تخت نمونه این تلاش چشم گیر می باشد به علت رویه صاف باکس ها تشک تغییر حالت نمی دهد و دفرمه نمی شود. ضمنا جابجایی آن از جایی به جای دیگر به راحتی انجام می گیرد.

نمونه باکس ها
  • باکس رویا با اسکلت فلزی
  • باکس رویا با اسکلت چوبی

تشک

بعد از تهیه تخت  نوبت به تهیه تشک مناسب است معمولا در انتخاب جهیزیه عروس به دنبال تهیه لوازم با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستیم بنابراین تهیه از برند مطرح با تخفیفات بیشتر ملاک می باشد. در هنگام خرید تشک توجه به استاندارد در ارتفاع ، اندازه، جنس مواد اولیه تشکیل دهنده و خدمات پس از فروش آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نمونه تشک
  • تشک های فنر منفصل رویا مدل اولترا
  • تشک های فنر متصل رویا مدل بونل
  • تشک های طبی و بدون فنر رویا مدل مدیکال

محافظ تشک

پارچه رویه بسیاری از تشک ها از رنگ سفید و رنگ های روشن می باشد بنابراین نسبت به لکه و آلودگی مقاومت کمتری دارند استفاده از یک محافظ ضد آب و مقاوم در برابرآب و آلودگی به تمیزی رویه تشک کمک شایانی خواهد کرد.کش های اطراف محافظ تشک مانند کاور کل سطح تشک را می پوشاند و تشک را به مانند روز اول نو و تمیز نگه می دارد.

نمونه محافظ تشک

محافظ تشک ضد آب رویا

بالش

معمولا بالش های کارخانه ایی از الیاف مصنوعی با کیفیت های مختلف پر شده اند دقت کنید تهیه بالش با قیمت گران تر اما الیاف مرغوب باعث افزایش طول عمر بالش خواهد شد زمانی که بالش تهیه می شود به منظور جلوگیری از کثیفی رویه بالش و شستشوی کمتر آن از رو بالشی مناسب استفاده نمایید.

نمونه بالش
  • بالش رویا ۱
  • بالش رویا سوپر پلاس

روتختی

امروزه روتختی های زیبا با رنگ بندی و تنوع بالا جلوه ویژه و استثنایی به اتاق خواب خواهد بخشید استفاده ار رنگ های ملایم و آرامش بخش ضمن جلوه و زیبایی تختخواب فضای اتاق را زیبا خواهد کرد

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

 

تگ ها: اطلاعیه ها
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1