تشک حرارتی لاغری

استفاده از تشک برقی حرارتی برای لاغری

خوابکو
۱ دیدگاه

استفاده از تشک برقی حرارتی برای لاغری

افرادی که از چاقی مزمن رنج می برند و به علت سن و سال بالا یا چاقی مفرط ورزش و فعالیت های بدنی برای آنها سخت و طاقت فرسا است می توانند از روش تشک برقی حرارتی به منظور لاغری استفاده نمایند . در این مقاله به معرفی تشک برقی حرارتی برای لاغری خواهیم پرداخت.

تشک برقی حرارتی برای لاغری چیست؟

تشک برقی حرارتی برای لاغری با تولید گرما و حرارت بافت چربی را دچار آسیب می کند و همین مساله به لاغری می انجامد و معمولا از یک منبع و دستگاه تولید گرما و تشک تشکیل شده است. این تشک ها برای افراد دیابتی، معلول و کودکان که قادر به تنظیم درجه حرارت نمی باشند و احتمال آسیب دیدگی در آنها زیاد است توصیه نمی شود.

تشک برقی لاغری موضعی

این نوع از تشک ها از یک دستگاه تنظیم حرارت و ۵ تشکچه تشکیل شده است. و برای نقاطی که دارای چربی بیشتری است استفاده می شود تشکچه ها به دور بازو، سینه، شکم و … بسته و توسط کابل به دستگاه متصل می شوند هر تشکچه توسط کابل جداگانه به دستگاه متصل می شود و میزان حرارت قابل تنظیم می باشد.که بسته به تحمل کاربر تنظیم می شود.

تشک حرارتی لاغری

تشک برقی لاغری

تشک های برقی لاغری غیر موضعی به صورت یک تشکچه واحد و درابعاد تشک تختخواب می باشد که قابلیت استفاده بر روی زمین و تختخواب را دارد . دستگاه تنظیم دما با عث می شود میزان حرارت درکنترل کاربر باشد و برای رفع خستگی و درد های عضلانی بسیار مفید می باشد. المنت های بکار رفته در لایه داخلی تشک با اتصال به برق تشک را گرم می نمایند . تشک های برقی به منظور بالا بردن ایمنی دارای تایمر تنظیم ساعت برای خاموشی می باشند در نتیجه اگر شخصی دچار آلزایمر باشد یا به علت خستگی بخوابد سنسور حرارتی  تشک در بازه زمانی مشخص خاموش خواهد شد.

تشک حرارتی لاغری

مزایای تشک های برقی لاغری

بدن در طول مدت استفاده گرم می شود و درد های مزمن عضلانی را از بین خواهد برد و خوابی راحت را به کاربران خود هدیه خواهد کرد. گردش خون در بدن به بهبود عملکرد بدن خواهد انجامید و خوابی توام با آرامش را برای کاربران به دنبال خواهد داشت ضمن اینکه در طولانی مدت به کاهش وزن و تجربه وزنی ایده آل خواهد انجامید.

تشک حرارتی لاغری

مزایای استفاده از تشک های حرارتی لاغری

  • تشک های حرارتی لاغری از دسته تشک های می باشند که هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت.
  • استفاده از تشک حرارتی لاغری نیاز به بیهوشی ندارد در نتیجه فاقد عوارض است.
  • تشک حرارتی لاغری کارکاربران برای لاغر شدن را راحت کرده است و بدون نیاز به فعالیت بدنی خاص به وزن ایده آل دست خواهند یافت.

 

 کاربرد تشک لاغری

تشک حرارتی لاغری در توانبخشی و لاغری کاربرد فراوان دارد و برای تسکین درد های مزمن عضلانی و دردهای مفصلی همچون روماتیسم موثر است.

قیمت تشک های حرارتی لاغری

آنچه در مورد قیمت تشک های لاغری مورد توجه است اینکه خرید آن قابلیت استفاده از آن در دراز مدت را به کاربران میدهد و کاربران از هزینه های پرداختی باشگاه های پرورش اندام به منظور دستیابی به وزن ایده آل راحت می کند مبلغ پرداختی فقط در یک مرتبه بدون نیاز به پرداخت در فواصل زمانی مشخص است در حالی که هزینه های باشگاه ماهانه و با تغییر در قیمت روبرو هستند برای تمام افراد با هرگروه سنی به غیر از کودکان قابل استفاده است و نیاز به فعالیت بدنیخاصی ندارد در نتیجه افرادی که به لحاظ جسمانی آسیب پذیر هستند به راحتی می توانند از تشک لاغری استفاده نمایند.

 

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید تما تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارائه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش ” ۷روز گارانتی خرید” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان خود برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

 

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

۱ دیدگاه. Leave new

  • ریحانه علیزاده
    ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۴:۳۴ ق٫ظ

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1