آیا تمام تشک های رویال تقلبی است؟

آیا تمام تشک های رویال تقلبی است؟

خوابکو
بدون دیدگاه

اصل بودن تشک رویال را چطور متوجه شویم؟

رویال یکی از برند های معروف در تولید تشک می باشد ، که طرفدار های زیادی دارد ، اما نمونه تقلبی این تشک هم همانند سایر کالا ها در بازار موجود می باشد که هنگام خرید باید به اصل بودن تشک بسیار توجه کرد.

راه های زیادی برای تشخیص اصل و فیک بودن تشک وجود دارد ، که ما سعی می کنیم در این مقاله راه های تشخیص اصل بودن تشک را به شما بگویم.

این برند تشک های طبی و فنری خود را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با پیشرفته ترین دستگاه های دنیا طراحی و برش می دهد.

در ساخت تشک رویال از رویه هایی با الیاف پنبه خاص و ضدحساسیت استفاده می شود . و از دیگر ویژگی های این تشک می توان به فناوری نانو و خاصیت آنتی باکتریال آن اشاره کرد.

برای اصل بودن تشک رویال در ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد محصولات این برند را داشته باشیم تا تشخیص دهیم محصولی که از طرف فروشنده به شما معرفی می شود اصل هست یا خیر؟

ویژگی های تشک رویال

برای خرید تشک اصل رویال حتما به فروشگاه های  معتبر مراجعه کنید.

در ادامه مشخصات تشک رویال را برای شما شرح می دهیم:

ارتفاع : تشک های رویال در مدل های مختلف با انواع ارتفاع برای وزن های مختلف تولید می شود .

فنر ها : تشک های فنری برند رویال از فنرهایی با جنس بونل استفاده می شود ، که مقاومت بالایی دارند و برای افراد با وزن سنگین بسیار مناسب هستند.

تنوع : برند رویال در سایز های متنوع تولید می شوند تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین خرید را داشته باشند.

محافظ فنر : در بعضی از مدل های تشک رویال از فریم فولادی استفاده شده که باعث جوگیری از خراب شدن فنر های تشک را به عهده دارند.

الیاف مصرفی : در تولید تشک های رویال از الیاف پلی استر و پلی یورتان استفاده می شود ، که ضخامت این الیاف ها در مدل های مختلف تشک ها متفاوت است.

محصولات تشک رویال

تشک رویا مدیکال ۲ همراه محافظ تشک

تشک طبی

تشک رویا اولترا ۲ همراه محافظ تشک

تشک طبی فنری

بالش نفیس مدل پیلورست

بالش رویال

تشک طبی رویال : این نوع تشک از برند رویال از نظر پزشکی متناسب با بدن انسان ساخته شده است ،تشک طبی از اسفنج های فشرده تولید می شود

 

تشک طبی فنری : شک طبی فنری به تشک های بسیار محکم گفته می شود . این تشک  باعث می شود از کمر و ستون فقرات مواظبت کند و باعث حمایت از مفاصل و ماهیچه ها می شود. این نوع تشک برای کسانی که  درد های کمر و آرتروز دارند مناسب می باشد.

تشک طبی فنری  از نظر نوع فنر استفاده‌شده در آن به دو دسته فنر متصل و فنر منفصل تقسیم می‌شود.

تشک فنر متصل : نام دیگر فنر متصل، بونل است.لایه فنر در این تشک به صورت یکپارچه بوده و فنرها به یکدیگر وصل هستند ، همین اتصال در تختخواب‌های دونفره بسیار مناسب  زیرا تکان خوردن یکی از دونفر باعث اذیت دیگری می شود. این مورد در صورتی که خواب فرد سبک باشد می تواند به مراتب بدتر شود.

تشک فنر منفصل : به فنر منفصل، فنر پاکتی هم گفته می‌شود. فنرها در این مدل تشک‌ها به صورت جداگانه از هم و در داخل پاکت‌هایی قرار می‌گیرند استفاده از پاکت باعث شده تا فنر های این مدل تشک به یکدیگر متصل نبوده و ارتعاش در نقطه ای از تشک به نقاط دیگر آن وارد نشود ، که این خود یک مزیت محسوب می شود ، استفاده از این فنر ها در تخت خواب های دونفره بسیار مناسب هستند.

متریال تشک های طبی فنری

مواد اولیه مورد استفاده در تشک‌های طبی فنری معمولا شامل فنر، مموری‌فوم ،اسفنج ، ابر ریباند و پارچه مخصوص می باشد.

تشک رویال تلاش کرده تا همواره بهترین مواد اولیه را در طراحی و تولید محصولات خود به کار ببرد

به عنوان مثال ابر به کار رفته در محصولات شرکت رویال، از نوع ابر ریباند می باشد که در حال حاضر یکی از باکیفیت‌ترین ابرهای موجود در بازار می باشد.

و استفاده از پارچه‌های مخصوص با ویژگی ضدتعریق، ضدحساسیت و ضدباکتری است  که باعث حفاظت از تشک در برابر آلودگی می‌شود…

بالش رویال :

بالش یکی از مهم ترین و اساسی ترین کالاهای خواب محسوب می شود که برای داشتن خوابی راحت نیاز به بالش نرم و راحت داریم.

نکته قابل توجه در مورد بالش این است که بالش انتخابی شما با چه چیزی پر شده است ، که هر نوع از پرکننده های بالش ویژگی های خاص خود را دارد که قبل از خرید دانستن آن بسیار مهم می باشد.

بالش طبی مموری فوم : این نوع بالش به خوب

انواع بالش رویال

بالش طبی مموری فوم :این نوع بالش به خوبی از سر ، گردن و ستون فقرات شما محافظت می کند و باعث عدم فشار به اعضای بدن شما می شود ، که به همین دلیل اکثر کسانی که از این بالش استفاده می کنند به منظور کاهش دیسک کمر ، گردن درد و آرتروز می باشد.

بالش پرقو : این نوع بالش بسیار نرم و راحت می باشد و معمولا برای افرادی که به الیاف حساسیت دارند مناسب می باشد زیرا پارچه رویه این بالش ها از نخ و ضد حساسیت می باشد ، و همچنین قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند.

بالش الیافی : اگر به دنبال بالشی هستید که علاوه بر نرمی کمی هم سفت باشد پس بالش های الیافی بهترین گزینه برای شما می باشد. شما با استفاده از این بالش می توانید مشکلات گردنی خود را کمتر کنید.

نکته قابل توجه قبل از خرید

با توجه به تمامی نکات گفته شده در مورد محصولات برند رویال این را حتما در نظر بگیرید که اصل این برند در هیچ فروشگاه معتبری یافت نمی شود. و به دلیل دسترسی راحت به مواد اولیه تولید تشک از جمله نایلون تشک ، لیبل تشک ،هواکش و دستگیره تشک ، این برند جز برندهایی شده است که هر تولید کننده ای به راحتی می تواند از این نام استفاده کند و تشک های تولید شده خود را با این نام در بازار عرضه کند.

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1