تشک پارمیس

آیا برند تشک پارمیس انتخاب مناسبی است؟

خوابکو
بدون دیدگاه

برند تشک پارمیس ​​​​​​​از مهمترین برندهای تازه ای میباشد که تقریبا ۴ تا ۵ سال از شروع به کار آن می گذرد. این برند هم همه لوازم اولیه مورد نیاز مانند ابر و اسفنج و غیره را در کارخانه خود تولید می نماید. این شرکت دارای پشتیبانی محصولات خود در شهر تهران بوده و آن ها را مستقیما توسط کارشناسان خود حتی در منزل انجام خواهد داد و مشتری جهت استفاده از خدمات پس از فروش نیازی به مراجعه به نمایندگی و کارخانه ندارند. قیمت های بهتری نسبت به تن آسای و ویستر داشته و در صورتی که از نام تازه آن بگذریم ، در آینده ای نزدیک می تواند با ۳ شرکت (رویال و رویا) هم وارد رقابتی جدی گردد. اما سوال این است، آیا برند تشک پارمیس انتخاب مناسبی است؟؟

تشک به‌عنوان بزرگترین و تقریبا اصلی‌ترین قسمت از هر بستر نقش مهمی در این مورد دارد. بر همین پایه صنعت تولید کالای خواب در رقابتی مهم با نمونه‌های دیگر درگیر میباشد.

درباره تشک‌های تولید داخل کشور و تشک های وارداتی این رقابت با شدت زیادی جریان دارد.

اما تشک پارمیس چطور با تولید کنندگان دیگر رقابت دارد؟

کیفیت مدل های مختلف تشک پارمیس  

محصولات تشک پارمیس با در نظر گرفتن تمام این موارد نسبت به تولید مدل‌های مختلف دارای تک‌تک این مزیت ها اقدام نموده است. وجود تنوع در تولید را می شود از جمله مزیت های مهم این تولیدات در نظر گرفت که دست مشتریان را در داشتن گزینه ای منطبق بر نیاز و سلیقه شخصی بیش‌ازپیش باز می‌گذارد.

استفاده الیاف طبیعی، منتخب و مهندسی شده بر نمای ظاهری و جلوه بصری رویه تاثیر فراوانی داشته و نیازهای مختلف بهداشتی و زیبایی را در اتاق خواب فرآهم می آورد.

در تشک پارمیس استفاده از الیاف ویسکوز تهیه شده از پنبه خالص این نیاز را به درستی تامین نموده است. زیبا بودن و درخشش منحصر به فرد این نوع پارچه فرصت مناسبی برای تامین بافت مورد نیاز جهت رویه را به‌خوبی ایجاد کرده است.

جنس رویه در موارد بهداشتی و ملاحظات مدیکال این محصول تاثیرات زیادی دارد.

این مدل الیاف طبیعی با بدن سازگاری مناسبی دارد و از برترین گزینه‌های موجود برای پوشش‌دهی سطح تشک پارمیس قلمداد می شوند. بعنوان نمونه پارچه و رویه پنبه‌‌ای نسبت به عوامل آلرژن غیر قابل نفوذ می باشند. لذا جهت افراد دچار حساسیت بسیار آرامش‌بخش بوده و چنین عواملی را تشدید نخواهد کرد.

منبع: خوابکو

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

 

 

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد.

اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: آموزش, اخبار سایت
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1