تشک رویا

نام قدیم تشک های رویا

خوابکو
بدون دیدگاه

مقایسه نام های قدیمی تشک رویا با مدل های جدید

تشک رویا با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تولید و فروش کالای خواب در سال های متمادی با مکانیزه شدن خط تولید و استفاده از مواد اولیه باکیفیت در تولید اقدام به تغییر مدل ها و نامگذاری متفاوت آنها نموده است. و امروزه به عنوان برندی مطرح و شناخته شده در سطح ایران شناخته می شود. لذا در این مقاله تلاش می کنیم به بررسی اسامی مختلف تشک های برند رویا و تفاوت این اسامی با مدل های جدید بپردازیم.

تشک رویا اولترا ۱

تشک اولترا ۱ در سال ۱۳۹۵ به خط تولید شرکت رویا اضافه شد که جزء تشک های جدید و به روز شرکت رویا می باشد. امتیاز منحصر به فرد این تشک استفاده از سل پاکت در لایه داخلی آن می باشد که با آناتومی بدن سازگار است.

تشک رویا اولترا ۲

تشک رویا اولترا ۲ در ابتدا به نام رویا ۱ شناخته می شد. اما در طول زمان در تقسیم بندی مدل ها به اولترا ۲ تغییر نام یافت و در دسته بندی فنر منفصل ها جا گرفت.

تشک رویا اولترا ۳

تشک رویا اولترا ۳ در ابتدا به نام رویا ۲ شناخته می شد در حال حاضر در تقسیم بندی مدل ها به نام اولترا ۳ نامگذاری شده است که در دسته فنر منفصل ها قرار می گیرد.

تشک رویا اولترا ۴

تشک رویا اولترا ۴ در ابتدا به نام آسایش شناخته می شد. و در دوره های بعدی به رویا ۳ تغییر نام یافت در حال حاضر با تغییر در تراکم اسفنج از ۴۰ به ۳۰ به نام اولترا ۴  نامگذاری و وارد بازار شده است.

تشک رویا بونل ۱

در ابتدا تولید به نام رویا ۴ شناخت می شد در حال حاضر به نام بونل ۱ تغییر نام داده است و در دسته فنر متصل ها جای می گیرد که در کناره های آن از فنرهای تقویت شده  M  شکل استفاده شده است که مانع از دفرمه شده لبه های آن می شود.

تشک رویا بونل ۲

تشک رویا بونل ۲ در ابتدای تولید به نام تشک آسمان شناخته می شد. و سپس به رویا ۵ تغییر نام داد. در حال حاضر به نام بونل ۲ در دسته فنر متصل ها جای گرفته و روانه بازار شده است.

تشک رویا بونل ۳

تشک رویا بونل ۳ در ابتدا به نام رویا ۶ تولید و روانه بازار شد و در طول زمان نام آن به بونل ۳ تغییر یافت و در دسته فنر متصل ها جای گرفت.

تشک رویا بونل ۴

تشک رویا بونل ۴ در ابتدای تولید به نام سوپر آرام شناخته می شد. به مرور به رویا ۷  تغییر نام داد. در حال حاضر در دسته فنر متصل ها قرار گرفته و به نام بونل ۴ روانه بازار شده است.

تشک رویا بونل ۵

تشک رویا بونل ۵ در ابتدای تولید به نام آرام شناخته می شدبا تغییر در نام مدل ها به رویا ۸ تغییر نام داد. در حال حاضر در دسته فنر متصل ها قرار می گیرد و به نام بونل ۵ شناخته می شود.

تشک  رویا مدیکال ۱

تشک مدیکال ۱ از سال ۱۳۹۵ به خط تولید شرکت رویا اضافه شد. که جزء تشک های جدید و به روز شرکت رویا می باشد. این تشک تمام طبی و بدون فنر است فقط در لایه داخلی آن از فنر ۳ سانتی سل پاکت استفاده شده که با آناتومی بدن سازگار است و گودی کمر را پوشش می دهد.

تشک رویا مدیکال ۲

در ابتدای تولید به نام تشک طبی شناخته می شد به مرور زمان تغییر نام داد و تشک مدیکال نام گرفت.در حال حاضر در دسته تشک های طبی بدون فنر قرار گرفته است.  و به نام مدیکال ۲ روانه بازار شده است.

تشک رویا مدیکال ۳

در ابتدا به نام تشک التراپدیک شناخته می شد. به مرور با تغییر در مدل های شرکت رویا به  رویا ۱۰ تغییر نام پیدا کرد و در حال حاضر در دسته تشک های طبی بدون فنر می باشد که درون آن ۱۰ سانت ریباند کار شده و به نام مدیکال ۳ شناخته می شود.

در حال حاضر تشک های رویا با نام های جدید و با کیفیت مدل های قدیمی ضمن استفاده از تکنولوژی روز دنیا روانه بازار شده است.

ضمانت نامه تشک شامل چه مواردی می شود؟

ازسوالات متداولی می باشد که ذهن بسیاری از مشتریان تشک را درگیر می کند در این مطلب مواردی را که شامل گارانتی تشک خواهد شد به اختصار بیان می کنیم.

  1. اگر تشک در هنگام تحویل توسط ماشین حمل بار خود شرکت دچار آسیب شود شامل پاره شدن پک تشک و کثیفی پارچه رویه ( اما این مورد شامل تحویل با باربری و اتفاقات ناشی از حمل ناصحیح بار توسط باربری نمی شود.)
  2. گود شدن زود هنگام تشک در مدت گارانتی در صورت رعایت تمام نکات صحیح نگهداری تشک
  3. شکستگی در فنر که ناشی از استفاده ناصحیح از تشک ( خصوصا درکودکان به عنوان سکوی پرش) نباشد.
  4. بوی بد و نامطبوع تشک که شامل بوی نو بودن تشک و پارچه آن نباشد.
  5. ضمانت نامه و گارانتی محصول به پایان نرسیده باشد.

 

ویژگی امتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐✅ ۵/۵
ارسال سریع ⭐⭐⭐⭐⭐✅✅ ۴.۸/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۷/۵
گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐ ۴.۹/۵

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

تگ ها: آموزش
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1