نکاتی که برای خرید تشک باید توجه کنیم

نکاتی که برای خرید تشک باید توجه کنیم

خوابکو
بدون دیدگاه
انسان‌ها در طول عمر خود، زمان زیادی را به خواب و استراحت اختصاص می‌دهند.

از این رو خرید تشک متناسب با ساختار بدن، بسیار ضروری است. اما بیشتر افراد با نکات مربوط به خرید تشک آشنایی ندارند و بعضا محصولی را خریداری می‌کنند که به تجربه خواب آنها لطمه می‌زند. در این مقاله شما را با نکات مربوط به خرید تشک آشنا خواهیم کرد.

چرا باید تشک خود را عوض کنیم؟

خرید تشک جدید به دلایل زیادی بستگی دارد. اما مهم‌ترین دلیل آن، تغییر شرایط بدنی شما است. قطعا شرایط فیزیکی بدن شما نسبت به چند سال گذشته تغییر کرده است و تشک قدیمی شما نمی‌تواند نیازهای فعلی‌ تان را برطرف کند. از این رو باید تشکی جدید و متناسب با شرایط بدنی کنونی خود را خریداری نمایید.

شما نمی‌توانید از یک تشک تا آخر عمرتان استفاده کنید. زیرا که پس از گذشت چندین سال، فرم تشک تغییر پیدا می‌کند. به علاوه با گذر زمان و تجمع پوست مرده، مایعات بدن و گرد و غبار محیط بر روی تشک، احتمال ابتلا شما به عوامل حساسیت‌زا نیز وجود دارد. پس بهتر است با اتمام طول عمر تشک فعلی، تشکی جدید خریداری کنید.

انواع تشک

امروزه شاهد تنوعی گسترده در صنعت ساخت تشک هستیم و اگر بدون اطلاعات  اقدام به خرید تشک کنیم، قطعا با مشکل مواجه میشویم . در ادامه مطلب به معرفی انواع تشک‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

تشک فنری متصل: تشک فنرمتصل به عنوان قدیمی‌ترین تشک شناخته شده و از قیمتی اقتصادی برخوردار است. تشک‌های فنری متصل، دارای نرمی بالایی هستند. از این رو این نوع تشک برای کسانی که دچار عارضه‌های مفصلی و استخوانی­اند، گزینه مناسبی نیست.

تشک فنری منفصل: نقاط ضعف تشک فنری متصل در این نوع تشک تا حد زیادی رفع شده است. این نوع تشک دارای خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت بوده و به عنوان یک تشک طبی شناخته می‌شود.

تشک مموری فوم: در ساخت این نوع تشک از متریال فوم حافظه‌دار استفاده شده است. ویژگی قابل توجه این متریال، تغییر شکل آن به واسطه میزان فشار وارده می‌باشد. این ویژگی موجب خون­رسانی بهتر به اندام‌ها شده و با پشتیبانی کامل از کمر و ستون فقرات، تا حد زیادی از دردهای عضلانی نیز جلوگیری می‌کند. تشک مموری فوم به عنوان یک تشک طبی شناخته شده و با وجود عملکرد بهتر در مقایسه با تشک‌های فنری از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

جهت خرید تشک رویا کلیک کنید

ابعاد تشک

امروزه تشک‌ها در ابعادی گوناگون طراحی و ساخته می‌شوند. ابعاد یک تشک به وزن و سن شخص بستگی دارد. و سازندگان در زمان ساخت تشک به دو فاکتور مذکور بسیار اهمیت می‌دهند. به عنوان مثال یک تشک با ابعاد بزرگ، قطعا برای بزرگسالان طراحی شده و به هیچ وجه مناسب برای کودک شما نیست و قطعا موجب آسیب به بدن او می‌شود. پس در هنگام خرید تشک به ابعاد و رده سنی آن توجه داشته باشید.

ابعاد تشک‌های استاندارد

نرمی و سفتی تشک

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید تشک، توجه به میزان نرمی و سفتی آن است. به طور کلی میزان نرمی و یا سفتی یک تشک باید به مقداری باشد که نقاط فشار بدن نظیر سر، کتف و غیره را از حالت عادی خارج نکند. به علاوه تشک ایده‌آل تشکی است که از ستون فقرات و پای شخص پشتیبانی کرده و زیر آن را خالی نکند.

خرید تشک طبی با کیفیت

شرکت های زیادی همچون شرکت رویا  نفیس  داتیس  ویستر  وگال  تجربه حضور چندین ساله در بازار ایران را داشته و تشک‌های طبی آنها از تنوع بالایی برخوردار هستند. تشکهای  طبی طراحی شده توسط این شرکت ها  برای همه کسانی که به سلامت جسم و کیفیت خواب خود اهمیت می‌دهند مورد قبول میباشد.

همانطور که گفته شد تشک‌های این شرکت ها  از تنوع و ابعاد مختلفی برخوردارند که می‌توانید انواع مدل این تشک‌ها را به همراه قیمت در سایت رسمی خوابکو به نشانی khabco.com مشاهده نمایید. اگر به خوابی با کیفیت که سلامت جسم و روح شما را تامین کند نیازمندید، خرید تشک از فروشگاه اینترنتی خوابکو بهترین گزینه پیش روی شماست.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تشک تماس بگیرید.
۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹/۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارائه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش” ۷ روز گارانتی خرید” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان خود برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

ویژگیامتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
ارسال سریع⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
گارانتی⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد.

اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: آموزش, اخبار سایت
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1