کدام مارک تشک بهتر است ؟

خوابکو
بدون دیدگاه

یکی از سوالاتی بارها از مرکز پاسخ سوالات خوابکو ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹پرسیده میشود این است که کدام مارک و مدل تشک برای خرید بهتر است ؟

اگر به بازار سری بزنید متوجه میشوید که برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام مدل های متفاوتی به بازار ارائه داده اند. فروشگاه های فروش تشک با توجه به موقعیت قرار گیری آن در سطح شهر و نیاز مشتریان آن محصولات متنوعی را جهت فروش به مشتری ارائه میدهند . که هر کدام هم از مزایای آن برند و از معایب برندهای دیگر بیان میکنند . و اینگونه  است که مشتری سر در گم میشود , چرا که حرفهای ضد و نقیضی از برند های مختلف شنیده است .

خب , حالا وقتش رسیده که سری به سرچ گوگل بزنید و مطلاعه کنید چه مارک تشکی بهتر است . سایتهای مختلفی و مدلهای مختلف با قیمتهای متفاوتی را به شما پیشنهاد میدهند . اگر به سایت خوابکو khabco برسید , تنوعی بالایی از مارک های مختلف تشک را مشاهده خواهید کرد.

در این سایت برند های مختلف درکنار هم با قیمت بروز شده آمده اند و خوبی آن این است که مشاوره آنلاین و تلفنی و حتی حضوری هم برای تمامی مشتریان با سوالاتی که درذهن دارند مهیا شده است . و مشاوران ما متعصبانه به یک مارک نگاه نمیکنند و با توجه به نیاز مشتریان تشک معرفی میکنند .

و اما جواب سوال کدام مارک تشک بهتر است ؟

بهتر است بدانید که این همه تنوع برند و مدل نشان از نیاز های مختلف مشتریان می باشد . هر فرد , یک تشک مختص خود را میخواهد . چرا که وزن افراد و نوع خواب هرکسی با فرد دیگری فرق دارد . نمیتوان یک تشک را برای همه سلیقه ها تجویز کرد .

یک مثال بزنم تا راحت تر متوجه شوید . فردی را در نظر بگیرید که وزن ۵۰ کیلو و حدود سن آن ۲۵ سال است و عادت به خواب جای نرم دارد . ما به این مشتری تشک های طبی فنری از نوع طبی فنری فنر متصل و در صورت امکان دارا بودن مموری فوم پیشنهاد میدهیم .

در مثالی دیگر فردی دیگر با ۶۰سال سن و وزن ۸۰ کیلوگرم تشک را از ما میخواهد که مشکلی برایش حین خواب پیش نیاید . ما به این مشتری در ابتدا با پرسیدن بیماری های احتمالی ناحیه کمر و ستون فقرات (درد کمر) و نوع خواب تشکی را معرفی میکنیم که خاصیت طبی (کاملا اسفنجی)داشته باشد . همانطور که میدانید افراد با سنین بالا دیگر انعطاف دوران جوانی را ندارد و باید تشکی استفاده کند که خیلی نرم و حالت ارتجاعی نداشته باشد.

این هارو گفتیم تا این مطالب را برای شما عزیزان عنوان کنیم که ” هر شرکتی(برندی) معمولا برای جامعه هدف خودش تشک تولید میکنه ” شرکت تشک رویا معمولا تشک هایی برای افراد متوسط جامعه با قیمت های مناسب تولید میکند . شرکت تشک رویا تشک های با قیمت بیشتر و تنوع بالاتر را به مشتریان ارائه می دهد . تشک داتیس سعی دارد با تنوع و کیفیت بالاتری تشک را در ویترین تشکهایش قرار دهد . تشک دنلپ تشکهایی سوپرطبی را معرفی میکند که بیشتر جهت مصارف مدیکال و کاهش دردهای ناحیه ستون فقرات. کمر مفید هستند . و سایر برندهای دیگر که در خوابکو به آنها پرداخته شده است .

به همین علت است دقیقا نمیتوان یک برند و مارک را به عنوان بهترین مارک مشخص کرد . ما در قسمت مشاوره پس از پرسیدن , سن , وزن , عادت های خواب , میزان رضایت از تشک های قبلی , بودجه مشتری بهترین انتخاب ممکن را ارائه خواهیم داد .

بطور مثال برای افرادی که تشک سفت را جهت خرید مد نظر دارند با توجه به الویت هزینه کم تشک های زیر را معرفی میکنیم .

تشک رویا مدل مدیکال, تشک های شرکت ویستر مدل هوردا پدیک , تشک های شرکت دنلپ مدل طبی , تشک های شرکت تشک داتیس مدل ویچ کرافت و ..

خب حالا برای شما سوال پیش میاد که چطور تشکی انتخاب کنم  که نیاز من را رفع کند؟

شما قبل از خرید تشک بهتر است راجب انواع تشک و تکنولوژی های جدید بیشتر مطلاعه کنید و یا با قسمت مشاوره ما تماس بگیرید(۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹) تا به راحتی  بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید . ما در سایت خوابکو  سعی بر این داریم که بیشترین فناوری های روز استفاده شده در تشک ها را به شما معرفی کنیم .

اهمیت پارچه های تشک

پارچه رویه تشک از اهمیت خاصی برخوردار می باشد به دلیل تماس مستقیم بدن فرد با این قسمت از تشک هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ کیفیت مهم است که این لایه رویی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد تا در چند سالی که مهمان خانه شماست خراب نشود . در عین حال نرم و لطیف باشد . در کل هرچقدر جنس پنبه ای تر و لطیف تر باشد برای حفظ سلامت شما بهتر است .

ارگانیک بودن و تناسب با سلامتی بدن

بدن شما با تشک حداقل ۶ ساعت در شبانه روز تماس دارد و این مهم است که مواد اولیه استفاده شده در تشک از چه جنسی می باشد . آیا در دراز مدت مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد کرد؟ حساسیت زا نمیباشد ؟ و یا برعکس جلوگیری کننده از آلرژی و آنتی باکتریال است .

یکی دیگر از مواد اولیه تشک که اهمیت بسزایی در محصول دارد:

لایه لاتکس و لایه مموری فوم هوشمند

این لایه ها در چند سال اخیر بصورت گسترده نسبت به قبل در کالای خواب استفاده میشود . لایه مموری فوم البته کمتر به دلیل گران بودن این لایه در تولید تشک استفاده میشود.

لاتکس لایه ای بسیار مفید اما کم مصرف در تولیدات شرکتهای تشک به دلیل قیمت بیشتر

لاتکس (مموری فوم)ساخته شده از صمغ درختی خاص است که ایجاد کننده حس کشسانی و برگشت پذیری سریع است . این لایه  کاملا طبیعی میباشد . بهترین مزیت این لایه این است که پر کننده گودی کمر و شکل پذیری سریع با حالت بدن دارد .

لایه مموری فوم لایه ای با حفظ شکل بدن , نرم کننده سطح رویی تشک , ایجاد حس بهتر

مموری فوم هوشمند را صدردصد در تولید بالش های طبی و یا کف کفش های جدید دیده اید که یک حالت نرم و با حالت گیری نقطه فشار دارد . این لایه در تولید تشک بروی نمد تشک و زیر پارچه مصرف دارد . البته در اینجا باید توجه داشته باشید که تشک نرم تر خواهد شد.

انواع فنر بهترین‌ها

فنر های منفصل ( پاکتی ) , فنر های متصل ( بونل )

یکی از مهم ترین مواد اولیه پر کاربرد در وسط تشک اسکلت فنر است . اسکلت فنر از قبل در ساخت تشک مصرف داشته است . فنر های متصل یا فنر های بونل شکل نخست این فنر ها هستند . اما همین فنر ها اگر ضخیم تر و نزدیک به هم باشندکه به فنر های گل ریز معروف می باشند , طول عمر بیشتری دارند و تشک طبی فنری را ایجاد میکنند و اگر ضعیف تر باشند تشک نرم تر و حالت تشک فنری ایجاد میشود . اما نسل های جدید فنر از نوع فنر پاکتی می باشد . فنر هایی که رضایت عمومی را در سالهای اخیر داشته و مورد توجه قرار گرفته است .

فنر های منفصل (فنر پاکتی) که به پاکت اسپرینگ هم معروف می باشند, حسی بهتر را به شما میدهد و حالت تشک طبی فنری را برای شما میسازد که ارتعاشات آزار دهنده را حذف میکند .

در تشکهای دونفره , شما داشتن فنر منفصل را بیشتر حس میکنید چرا که با تکان خوردن نفر کناری شما متوجه خواهید شد .

و اگر شما تشکی سفت مد نظر دارید بهتر است سراغ تشکهای فنری نروید , تشکهای تمام اسفنجی یا تشک های ریباندی به شما پیشنهاد میدهیم . این نوع تشکها در بخش تشک های طبی قرار گرفتند .

فنر های منفصل حلزونی در تشکهایی نظیر تشک های شرکت رویا مدل اولترا وتشک های شرکت داتیس مدل رابون که باعث پر شدن بهتر گودی کمر میشوند .

تشک های ترکیبی

ترکیب لایه های مختلف میتواند تشکهایی با درجه نرمی های مختلف بسازد که از این خاصیت مارک های مختلف تولید تشک استفاده کرده اند و تشک های مختلفی را روانه بازار کرده اند .

تشک ترکیبی مموری فوم و فنر منفصل

این ترکیب بسیار مرسوم است , لایه مموری نرمی خاصی را شکل میدهد و فنر های منفصل در شکل گیری گودی کمر کمک میکند و این ترکیب معمولا تشک طبی فنری نرمی را میسازد . برای مثل تشک الترا ۲ رویا , تشک ویس پاکت ویستر و …

تشک پد دار با فنر های متصل

این ترکیب سالهاست مورد استقبال دوستداران تشک های طبی فنری پد دار است . پد هم تشک را زیبا تر میسازد و هم حس بهتری را به دلیل نرمی روی فنر ایجاد میکند .

تشک سفارشی

شرکت خوابکو با بیش از ۱۰ سال سابقه تولیدملزومات و صادرات لوازم تشک به کشور های همسایه را دارد.

شما در نهایت هر نوع  تشکی را که مدنظر دارید و بین تشکهای معرفی شده برندها نباشد ما برای شما میسازیم .برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۶۹۶۵۲۹/ ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ / ۰۲۵۳۷۲۰۷۰۳۹ تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی بهترین تشک

اولین چیزی که در یک خرید موفق اینترنتی مهم است , انتخاب هوشمندانه است , شما اگر انتخاب دقیق داشته باشید فقط یک سرویس خوب و سریع حمل نیاز دارید که خوابکو فراهم کرده است. حتما قبل از انتخاب با مشاوران ما بصورت تلفنی , یا حضوری مشورت بگیرید که در انتخاب خود مطمن شوید. تجربیات همکاران ما در بخش فروش و مشاوره حتما راه گشای خوبی خواهد بود. ارسال رایگان , پرداخت در محل , هدایا و تخفیف ویژه خوابکو همیشه در اختیار مشتریان ارجمند بوده است. خدمات به شما عزیزان افتخار ماست … یکی از افتخارات ما کسب رضایت بعد از خرید مشتری است.

خرید آسان و دلنشین را با ما در فروشگاه اینترنتی خوابکو تجربه کنید. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با ایجاد زمینه ای مناسب جهت ارسال به تمام نقاط کشور و ارایه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصول و ارسال در کمترین زمان ممکن به همراه خدمات پس از فروش “۷ روز گارانتی خرید ” گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان برداشته و خرید را برای شما به یک تجربه دلچسب تبدیل کنیم. و این پاسخی است به حسن انتخاب شما

ویژگیامتیاز
بهترین قیمت ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
ارسال سریع⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
پشتیبانی ⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵
گارانتی⭐⭐⭐⭐⭐۵/۵

شرکت خوابکو ، با عرضه ی کالای خواب (سرویس خواب ، تخت خواب ، تشک ، بالش ، روتختی ، محافظ و…) به همراه مشاوره برای یک انتخاب درست آمادگی ارائه ی خدمات به شما عزیزان را دارد. اگر به دنبال کالای خواب هستید خوابکو را انتخاب کنید.

تگ ها: اخبار سایت
شاید دوست داشته باشید

پست های مشابه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1